Kinetoterapie

Professional female physiotherapist giving shoulder massage to blonde woman

Kinetoterapia reprezintă forma de terapie prin mișcare pe care specialiștii o folosesc în tratarea diferitelor afecțiuni fizice. Aceasta este bazată pe exerciții dispuse în programe și tehnici ce favorizează anumite procese fiziologice și poate avea atât scop terapeutic, cât și profilactic. Efectele acesteia sunt multiple și ating majoritatea aparatelor și sistemelor: muscular, articular, osos, cardiovascular, respirator. Astfel, printre beneficiile kinetoterapiei putem enumera: îmbunătățirea forței musculare, creșterea mobilității articulare, scăderea durerii, creșterea capacității respiratorii, îmbunătățirea funcției cardiace și îmbunătățirea controlului, coordonării și a echilibrului.

Fizioterapie

Electro stimulation in physical therapy to a young woman

Fizioterapia are un rol foarte important în procesul de recuperare medicală. Aceasta ajută la trecerea mai rapidă peste perioada acută și subacută. Astfel, utilizând tehnică și aparatură specifică, fizioterapia are rol antiinflamator, antalgic, miorelaxant și hemodinamic. Centrul nostru dispune de aparatură performantă, ce îi ajută pe terapeuți să își atingă obiectivele propuse.

• Combină BTL 4000 premium – cu electroterapie, ultrasunet și laser. Aparatul clasic de fizioterapie ce nu ar trebui să lipsească din nici un cabinet de recuperare, oferă programe care au ca scop principal scăderea inflamației și a Totodată, prin utilizarea electroterapiei, putem stimula sistemul nervos, pentru a obține efecte hiper sau hipo excitante. Este utilizat cu preponderență în afecțiunile reumatologice dar are efecte benefice și în cazul afecțiunilor traumatologice, sportive sau al deficiențelor de postură.
  • Tecar Winback – terapia Tecar, numită și diatermie de contact capacitiv – rezistiv este una din cele mai noi metode de recuperare medicală, tehnica și tehnologia fiind de ultimă generație. Aceasta stimulează mecanismele de autovindecare ale organismului și având în vedere că orice afecțiune încetinește aceste procese, ne conferă un avantaj în recuperare. Tehnica a fost inițial folosită la sportivi, pentru a scădea timpul de recuperare și datorită rezultatelor încântătoare a fost preluată la scară largă. O ședință de hipertermie are o durata de aproximativ 20 de minute, iar un ciclu de tratament complet este format, în medie, de o serie de 6-10 ședințe. Printre cele mai frecvente afecțiuni care pot fi tratate cu succes prin terapia TECAR, menționăm: leziuni acute traumatice, sechele de fracturi, afecțiuni articulare, epicondilită, tendinită, fascită plantară, artroze, etc.
  • Shockwave – terapia are la bază administrarea unor șocuri mecanice, ce străbat țesuturile la o viteză foarte mare. Acestea stimulează circulația de sânge în zonă, secreția de colagen, metabolismul și reduce tensiunea musculară. Terapia este recomandată pentru atenuarea durerilor, pentru dezactivarea punctelor trigger dar și pentru afecțiuni precum: calcifieri ale tendoanelor, tendinite, exostoză calcaneană (pinteni), dureri de spate, etc.
  • Crioterapie – aplicare de rece are un rol foarte important în combaterea inflamațiilor. Astfel, terapia ne ajută să decongestionăm articulațiile și să ne permită o mai bună mobilizare a acestora. Folosită de obicei înainte și după ședințele de kinetoterapie, crioterapia ajută la o atingere mai rapidă a obiectivelor propuse.
  • Kinsio-taping – dezvoltat pentru a facilita procesul natural de vindecare, kinesiotapingul a devenit un ajutor de bază al terapeuților. În funcție de cum e aplicat, acesta poate stabiliza o articulație, poate relaxa sau ajuta un mușchi, fără a limita gradele de libertate în mișcare. Totodată, prelungește efectele terapeutice câștigate în ședința de recuperare. Benzile kinesiologice pot fi purtate zile la rând, nu conțin latex sau alte substanțe și sunt hipoalergice.

Masaj

Young blonde woman having massage in the spa salon

Masajul presupune manipularea țesuturilor superficiale și de profunzime, pentru a decontractura și relaxa anumite zone. Poate fi terapeutic sau de relaxare, mai intens sau mai superficial. Sunt mobilizate țesuturi precum mușchi, fascie musculară sau ligamente și tendoane. Tensiunea musculară poate produce o mare parte din durerile articulare, astfel, cu o tehnică adecvată de masaj se pot rezolva probleme ce par complicate la prima vedere.

Drenaj limfatic

Professional female physiotherapist giving shoulder massage to blonde woman
  • Tehnică manuală – reprezintă efectuarea unor tehnici manuale specifice, delicate, ritmice, facilitând eliminarea lichidelor în exces, respectând direcția fluxului limfei spre ganglionii limfatici. Cu ajutorul drenajului limfatic manual putem trata sau îmbunătății următoarele situații: mastectomie, histerectomie, tulburări de circulație periferică, etc.
  • Presoterapie – cu ajutorul cizmelor de presoterapie – prin mai multe programe prestabilite, acestea aplică presiune pe membrele inferioare. Sunt folosite pentru a combate efectele retenției de apă, senzația de picioare grele dar și pentru relaxare membrelor inferioare. Este o terapie plăcută pe care oricine o poate încerca după o zi încărcată.
  • Kinesiotaping – Cu ajutorul bandajării limfatice se poate susține și stimula drenajul lichidului interstițial. O supraîncărcare temporară poate cauza complicații, cum ar fi fibrozele. Totodată creșterea volumului local poate provoca durere din cauza presiunii crescute la nivelul țesutului, complicații care pot fi tratate sau prevenite cu bandajarea limfatică.

Elongații vertebrale

Young smiling woman receiving a head massage in a spa center.

Elongațiile reprezintă o metodă non invazivă, prin care în interiorul discului se creează un efect de vid (datorită presiunii negative). Acest fenomen ajută la absorția substanțelor nutritive, hidratând discul și favorizând formarea unui mediu propice vindecării. În același timp, spațiul intervertebral crește în înălțime iar discurile au loc de a-și mări volumul.

Servicii corporate

3018551
  • Masaj la scaun – se desfășoară la locul de muncă și durează câte 15 minute pentru fiecare persoană. Acesta este eficient în tratarea diferitelor afecțiuni. Folosirea scaunelor speciale de masaj este ideală pentru aplicarea la locul de muncă, intimitatea și confortul angajaților fiind asigurate. Tehnica folosită la masajul pe scaun este o combinație a metodelor din masajul terapeutic, yumeiho și elemente de stretching. Profunzimea cu care se face masajul este bazată pe nevoile individuale ale angajatului.
  • Work-shopuri – aceasta activitate este una interactivă, unde participanții vor înțelege necesitatea unui stil de viață adecvat, referitor la activitățile zilnice și la cele de muncă. Efectuarea în grup a sarcinilor practice regăsite în workshop sunt motivante, relaxante, distractive și îmbunătățește tonusul și starea de bine a angajaților.
  • Activități de team building – în funcție de caracteristicile (vârsta, categorie socio-profesională, etc.) și opțiunile clienților, aceste activități se pot desfășura în diferite locații, în grupuri de 5 – 10 peroane / instructor și pot consta în: gimnastică profilactică/medicală, activități sportive în natură, tehnici de relaxare, prezentări privind stilul de viață sănătos, sesiuni de masaj.
  • Evaluarea locului de muncă – considerăm că este nevoie de această facilitate deoarece în majoritatea marilor companii angajații folosesc mișcări repetitive sau poziții fixe îndelungate (statul la birou, în mașină/utilaje, manipularea greutăților) ce pot declanșa anumite blocaje musculo articulare, cât și afecțiuni mai grave neuro-musculare. Pentru a evita apariția acestora, propunem analizarea mișcărilor specifice mediului de lucru din diferite compartimente ale companiilor. Ca urmare a acestei evaluări, vom putea crea exerciții profilactice dar și compensatorii, individualizate, pe care le vom folosi la instruirea personalului. Totodată putem redacta un raport prin care indicăm soluții tehnice pentru adaptarea postului de lucru la nevoile angajaților.

Pentru orice fel de informații sau stabilirea unei întâlniri vă rugăm să ne contactați.